Seda0671 6,5 aylıkken oğlum dünyaya geldi. Şartlar gereği annemlerde kalmamız gerekiyordu. Zaten kuvöz süreci sıkıntılı malum... 4 aydır annemlerdeyiz. Oğlum biraz haylaz, uyumuyor, uyutmuyor ve hatta bazen yemek yememe müsaade etmiyor :) eşim de eve dönmek için acele etme, bi süre daha burda kalalım diyor. Ama gel gelelim; evde pijamayla dolaşıyorum evet. Bazen 22 saat uyuyamadığım oluyor. Buna rağmen, Fırsat bulabilirsem hafif makyaj yapıyorum bazen. Daha dinç götünmek için çabalıyorum. Ama “hortlak gibi dolaşıyosun” lafını da duymadım değil. Ve 35 yaşındaki, ergen kocam; online oynadığı oyundan bir bayanla mesajlaşıyor. Konuşmayı silmiş, o uyurken karşı tarafın yazdığı cevap gelince anladım durumu. Sordum, cevap alamadım ve telefonunu karıştırdığım için şifresini değiştirmiş; ona güvenmeyi öğrenmeliymişim. “Safa yatmak” derler ya şimdilerde onu yapıyorum. Hülasa; biz ne için uğraş verirken, onlar neyin peşine düşüyor... paspal gezsen de gezmesen de niyet önemli...