sifirekran_bolkitap Bu hafta benim oğlum da başladı kreşe 3 yaşında. Yarım gün olarak başladık. Ben seni burada bekleyeceğim dedim. İçeri girdi. Girdiği gibi ağlamaya başladı. Anneme gitmek istiyorum dedi hep. İkinci gün yine ağladı girerken. Bir müddet ağladı. Üçüncü gün girerken ağladı sadece. Perşembe ve cuma günü ağlamadan girdi. Haftasonundan dönüşte yine ağlayacak muhtemelen. Çok üzülüyorum. 1 haftada yıprandım. Kaygılarım çoğaldı. Çocuktan ziyade ben alışamadım bu duruma. Çünkü mutlu olarak gitmiyor. 🥹Bir gün isteyerek, severek gidecek mi acaba