sifirekran_bolkitap 22 aylık bebitom çok dirençli çıktı. 3 haftadır gidiyoruz. Şimdiye kadar yemek yemedi konuşmadı oynamadi. Bu hafta öğle uykusu ve yemek için ugrasacagiZ.
Gece iyi uyuyun dinlenin. Çokça ağlayacak sizden ayrılmakta zorlanacak. Onu sürekli sakinlestirmeniz gerekecek. Bunun için sakin stressiz olmanız gerekecek.insallah sizden ayrı kalmaya alışkındir zorluk çıkarmaz. Allah yardımcımiz olsun