tkbbk123 dus her gun mutlaka alıyorum. Dut falan da tumetıyorum. Yanı memeye geliyor aslında biberonla derdi yok baslarda hıc gelmiyordu. Ama iste simdi gogsumde sut bitiyor yani. Emerek bitiriyor ama yetmiyor. Cunku emdikten sonra sıkıyorum damla geliyor anca. Ve zaten gogsumun bosaldı gı belli oluyo. Mama vermeyeyim diyorum bu sefer de ac ya kesin diyorum aglıyo dunden beri mecbur veriyoruz yine. Ama dırenebıldıgım kadar direniyorum. Mesela iki gun once sadece 3 kere verdik mamam normalde 7 8 kere mama ıcıyordu. Ama bu geceden beri doymuyor yine sanki. İstiyor. Acaba o tam doyma hissine mı alıstı diyorum. Hani midesinin yarısı doysa tatmin olmuyo