akkutlu merhaba postu okurken yazdiginiza denk geldim gece sutunun en saglikli sut oldugunu bilmiyordum bende mama veriyorum ama , meme+mama olarak veriyorum gunde 4, kez onun disinda hep emziriyorum birde gece muhakakk meme veriyorum keyifle emiyor bebisim😆 gece en verimlisi yazmissiniz umarim oyledir 🙏