İçinde ölçeği var yanlış hatırlamıyorsam aç karnına yemekten yarım saat önce sabah akşam 7.5 ml şeklinde veriyordum ilk şişede iştahını açmıştı fazla yiyordu ikinci şişeye geçince işe yaramadı doktor biraz ara verip bir süre sonra tekrar deneyin dedi bir iki ay ara verip tekrar denedik 3. Şişede işe yaramadı sadece ilk şişede işe yaradı