Alaser seni o kadar iyi anlıyorum ki benim kızım da 2,5 yaşında 11 kilo herhalde 3,,5 yaşına gelene kadar ancak belki biz de 12 falan oluruz aşırı iştahsız O kadar zor yemek yiyor ki benim de denemedigim şey kalmadı çok zor bir durum boyu da bizimkinin öyle çok uzun değil yani dışardan baktığınız zaman zayıf görünmüyor hatta toplu görünüyor boyu çok olmadığı için ama çok üzülüyorum bu duruma