5 ay 26 gündür göğsüme yapışık uyuyoruz gece gündüz 😅 gündüzleri de memede uyuyor nasıl bıraktırabilirim bilmiyorum 🤷 emmese bile burnunun dibinde açık kalsın istiyor 😅 dalınca kalkıyorum yanından. Aslında kpss çalıştığım için yeter ki uyusun canı nasıl istiyorsa öyle uyutayım dedim. İki hafta sonra sınav bitiyor yavaş yavaş bıraktırmaya çalışacağım yerine alıştırmaya çalışacagim bakalım nasıl olacak 🤷