papatya6767 bend eoyle düşünüyordum başta doktorumuza danışarak gittik kendimde hemşireyim ilk gün kameradan izledim hep kendi kendine çok rahat uyudu hiç uyanamdan sadece alarmı kurup emzirmeye mama vermeye gittim . 8 aylık olacak şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım hala tek başına uyuyor . Dönmeye başlamıştı ve artık hareketli bı bebekti kusma sorunu zaten doğru düzgün yaşamadık hiç . Yatağında lastikli çarşaf dışında hiç bişey olmuyordu o yüzden tehlikeli de değildi yatakta dönse zaten duyabileceğim kadar yakın odamız çok şükür hiç sorun yaşamadık 🥰 doktorumuz uyku kalitesi bu şekilde daha çok artacağını söylemişti bize çünkü biz kalkıp ettikçe uyaniyridu