Mommy65
Ya benim durumlar tam tersi
Sütüm az olduğu için mama ağırlıklı beslendi bebeğim hep
Şu an 6 buçuk aylık
Nerdeyse son 1 aydır gece uyanmıyo. Sabah 6-7 gibi kalkınca veriyorum mama ya da meme
Kilosu ortalama. Ama topaç bir bebek değil
Başka bi doktor, en azından gece 1 kez beslense iyi olur dedi. Ama uyuyan çocuğu da kaldırmak istemiyorum ya ne bileyim