Mommy65 biz de keseli 1 hafta oluyor. Benim oğlum 28 aylık ama 😬 konuştum anlattım artık geceleri memelerin uyuması gerektiğini. Hiç ağlamadı çok rahat geçti süreç bizim için. Artık büyüdüğü için çok daha rahat iletişim kurabiliyoruz ve bu yüzden kolay oldu. Tüm dişleri çıksın onu rahatsız edecek, uykusunu bölecek bir neden kalmasın ve algısı tamamen açılıp söylediklerimi idrak edebilsin diye bu kadar bekledim. İyi ki de öyle yapmışım. İkimiz de hiç yıpranmadık. Zor biliyorum sabır isteyen bir süreç ama böylesi çok daha kolay oluyor. Tavsiye ederim. Ve inanın hala gece 5-6 kere uyanıp emen bir bebekti. İkinci günden itibaren deliksiz uyumaya başladı.