Ben bebeğimle yakın yerlere gidelim 1 hafta uzaklaşırız iyi gelir dedim tam tersi oldu döndüğümde hastalanmıştım üstüne ve evde kayınvalidem eşim herkes hastalandığı için çocuğa komple bakmak bana kalmıştı sanki ben hasta değilmişçesine … bebeğim de 6 aylık ve bir türlü durmamıştı eziyet oldu yani . 1,5 yaşında da çocukla gitseniz muhtemelen sürekli çocuğu gözetmekten yapmak isteyeceğiniz şeylere yetişemeyecektiniz. Anca 2,5 yaşında tuvalet eğitimini tamamlayıp kendi kendine oynamaya başladıktan sonra tatiller daha kolay geçebilir . Bence iyi yapmışsınız 🌹