Çok iyi olmuş. Allah ömür verirse uzun yıllar birlikte olunuyor zaten 5 gün kendine ayırmak bana garip gelmiyor hatta mutlu oluyorum 🤍 biz eşimle yarım saat kahve içince bile karı koca olduğumuzu hatırlıyoruz flörtlwşiyoruz😅 5 gün ohoo bize çok iyi gelirdi😅