purplemomm00 runner herseyden önce iyi hissettirdi çünkü evlilik bebek falan derken uzun zaman sonra kendim İçin bisey yaptım Ben saçlarım daha güzel oldu sanku
mercanb crybaby bence boyasak iyi gelecek bize de gerçekten hamilelikten beri saçımı topluyorum hiç bişey yapasım gelmiyor
crybaby mercanb ben kestirdim belime geliyordu kısacık kestirdim ama cidden boyatsak kendimize geliriz gibi
mercanb crybaby Ben karar verdim boyatıcam valla ya doktoru da boyat dedi zaten sadece kuaför de yanında durmasa iyi olur dedi
mercanb crybaby süt sağarım diye düşündüm en azından açıcıyı yıkayana kadar yanımda tutmam sonra gelir yanıma bi kez emziririm diye düşünüyorum
al_203 mercanb boyattınız mı acaba saçınızı benimkinde koyu kahve Ombre istiyorum ama açıcı gerekiyor ona da karar veremedim
mercanb al_203 yarın gideceğim inşallah ben açıcı zamanı sütümü biberon ile vericem sağdım açıcıyı yıkadıktan sonra emziririm diye düşünüyorum