Saçım siyahti sık rofle yapti kuaför . Birkere gittim açıcıyla en açılabilecek tonu yaptı aşırı sarı değil ama yine de sarı. Evet rengi güzel gozukuyor ama sadece duzlestirdigimde veya masa yaptigimda. Öbür türlü doğal halimde cadı gibi papaz gibiyim . O kadar yiprandi ki saçım. Krem yağ vs kurtarmıyor doğal halinde duramiyorum. Tekrar düşünün derim