saryamm karadut özü kullanim ağız yarasına bizim eczacimiz özel bi kür hazırladı yemekten önce veriyordum çok aşırı olmadı bizim ağzımız, vücudu çok lekeliydi burun deliğinden pipo deliğine kadr doluydu leke kalmadı geçti soyuldu hepsi tırnak düşerse diye korktum düşmedi çok şükür bizim başımıza geldiğinde ikiside emmeye aylar oncesinde birakmisti o yüzden bisey diyemem ama ablamın oğlu da emme döneminde geçirdi onunda emmedi , bizim başımıza geldi ama yemeleri iyiydi