saryamm bizim bi cuma günü teşhis kondu muhtemelen pazar günü kaptık bi o gün dışarı çıkmıştık çünkü pazartesi salı gbi boğazları başladı hasta olucak diye düşündüm, ateş başlayınca biraz dağa tedirgin oldum çarşamba günü gece uyumadi kalktı gezindi sanarsın gunduz gibi ama miz miz değildi meger derdi varmış perşembe bez bölgesinde 4 5 leke gördüm mantara pisige yordum çünkü yasamadigimz şey değildi cuma tüm vücutta lekeler başlayınca hemen doktora götürdüm bulaştan 4 5 gün kesin belli ediyor semptomları bizim anlamamız biraz cumayı buldu açıkçası doktora gittik hemen haftasonu girmesin bisey var belli ki el ayak dedi dünyam yıkıldı çok korktum çünkü ablamın şuan 6yaşında ki oğlu 1 yasinda geçirdi hastanelerde yattı vs öğle ağır olursa diye korktum ama ilk 3 gün zorluydu sonra iyilestik şükür tam da cumartesi arife olacaktı ve biz Köye gidicektik 3 4 çocuğa daha bulastiricaktik bilmeden . Ama zaten teşhis konduğu gün 3 yaşında yatılı misafirim vardı ona bulaştı öğrenir öğrenmez gittiler ama ne fayda çok hafif geçirdi o , sonra doktora gittik 12 inci gün bulaşmaz artik dedi geçmiş ama küçük oğlum emzik emen birisi komşu nün oğlu da emzik sever bize geldiler tuttu bizim oglanin emzigini aldi soktu cocuk agzina ..doktor bulaşmaz dediği için tedirgin olmadım o dönemde başka çocuklar ile de görüştük kimsede sorun yok ama emzik den dolayı tükürükle sanırım o çocuğa da geçti 2 kişiye bulastirdik dışarıdan diyebilirim bi bilmeden bidee doktor geçmiş artık dediği için son günlerinde yani anliycan