Nur26422 Tam olarak 8.gunde söylemeye başladı benimki de. Sık sık hatirlatip bez olmadığını hatirlatmak lazım diye düşünüyorum. Bir de altı ıslanınca hemen degistirme ki o ıslaklığı rahatsız etsin biraz kendisini. Anlat sürekli bak ıslanınca hasta olursun vs, sen giderken tuvalete her seferinde onu da götür.