ballibadem benim kızım ilk haftanın sonunda tamamen çişi öğrendi, geceleri de birkaç gün kaçırıp sonra onu da öğrendi, altına yapmıyordu ama buna rağmen 1ay altına kakasını yaptı.
Hiç geçmeyecek yıllarca böyle sürecek falan sandım. Ne yapsam ama ne yapsam başaramadım. Fakat stres yapmama çalıştım. En azından altına da olsa yapıp rahatlıyordu. Tutmadığı için şükrettim. Sonrasında kendi kendine yapabileceğine inandı bir iki derken alıştı ve artık hiç sorunumuz kalmadı 🧿
Gece kuru da olsa ben uzun bir süre bezledim birkaç hafta sonunda tamamen bıraktım. Bu süreci ona da anlattım artık bez bitti, tuvaletimizi altımıza yapmıyoruz vs diye.
Yani gece bez taktığım sırada çocuğumda öyle bi kafa karışıklığı vs olmadı. Uzmanlar da zararlı olmadığını söylüyor. Tabi ki her çocukta süreç farklı işleyebilir.
Kolaylıklar diliyorum 🫶🏻