Alya94 Philips var bende. Normalde azicik isiyla saclarim duzelir ama bu taraklari sevemedim. Bi kere iyice taramak gerekiyor yoksa saci yoluyor. Saclar kabarik oluyor bu sefer. Onun yerine duzlestirici ile iki dakikada duzeltirim daha iyi.