Barany Revlon güzel bir çok model ve marka denedim.
One stepte güzel fakar elimde patladığı için önermiyorum.
Babyliss,arzum,remington,fakir denedigim diğer markalar gerçekten memnun kalmadım elektrikleniyor duzlestirdikten 30dk sonra saçlarım aşırı kıvırcık bu arada.