bnm etrafımda 2 kişi atlattı bu hastalığı çok şükür iyiler hatta görseniz kanser tedavisi atlattı demezsiniz. ikisi de işlerine geri döndü, eski hayatlarına geri döndü. en büyük destekçileri yine kendileriydi çünkü hiç moralleriniz bozmadılar eskisinden daha güçlüler şimdi 🥰 sizde çok güçlüsünüz ve emin olun bu süreci atlatacaksınız 🥰 geçmiş olsun 🙏