buse0146 Annem 12 sene önce meme ca ile teshis konup ameliyat oldu. Kemoterapu ve radyoterapi aldi. Sonra rutin kontroller oluyor. Halada devam ediyor. Geçmez dediĝimiz her gece geçti bitmez dediĝimiz her aĝrı bitti. Şu an çok şükür iyi. Son kontrolünde şüpheli bir durum tespit edildi, onuda inşallah tekrarlamadan evine göndereceĝiz 🙏 Herşey çok güzel olacak, yavrunuza ilerde bugünlerinizi anlatacaksınız. Sadece kendinizi bırakmayın, siz çok güçlüsünüz. Rabbim her zorunuzu kolaylaştırsın sizi önce yavrunuza sonra tüm ailenize baĝışlasın 🙏🙏 Bu aşamada doktorunuzada sorun tabiki ama, sarimsak kürü, donuk limondan demleme çay, zerdeçal, zencefil, hindistan cevizi yaĝı, ısırgan tüketin. Sevgiyle 💜