Ah çok geçmiş olsun bizde var oğlum haftaya 14 aylık olcak. . Çoklu besin alerjisi var. Çölyak ve süt ürünleri fazlasıyla hatta doktorum memeyi keselim ki kilo alabalikmesi için mama artsın dedi.. Bağırsak geçirgenliği olduğu için hep büyük tuvaletini yapıyordu. Çok şükür şimdi dikkat ediyoruz diye azalma var. Kan tahlili ile bakıldı isterseniz deri testide yapılıyor ama doktorumuz tahlilde ve gaitada çok net boşuna acı çekmesin demişti.