aslananne27 Canım biraz önce geldik hastaneden alerji iğnesi yaptılar,krem ve şurup verdiler.Neye alerjisi olduğunu öğrenmek için alerji testi yaptırın dedi.2 gün takip edin geçmezse polinikliğe gidin dedi.İgneden sonra biraz rahatladı gibi kaşıntısı geçti gibi.🙂