ebrar2024 Benim evimde cadde üstü dört yol ağzı ve dükkan üstü ambulans, itfaiye,motor, kamyon sesi ne ararsan var sesini geçtim is,egzoz dumanı çamaşırlarımı bile rahat asamıyorum. Balkonumu bugün yıkasam yarın yine aynı birde birinci kattayım öyle usandım bıktım kendi evimiz birde . Bu evden kurtulmak için o kadar çok dua ettim ki çok şükür ki taşınıcaz evi sattık gittiğim ev daha sakin semtte