ayazasaf acıbadem kullanıyoruz memnunuz,sizin sürekli gittiğiniz hastane varsa hangi sigortalarla anlaşmalı bir bakın ona göre yaptırın derim,hemen hemen hepsinin içerikleri aynı oluyor.yıllık 10 muayene ya da para limiti tahlillerin çoğu ücretsiz şeklinde