ayazasaf hem tamamlayıcın allianz, hem de modüler allianz kullanıyorum. Bir ameliyat durumu olduğunda modüler çok avantajlı oluyor. Ancak ölüm kalım meselesi bir ameliyat söz konusuysa ilk poliçede ameliyat olunabiliyor. Aksi takdirde 1 yıl bekleme süresi var. Poliçe yenilendiğinde ameliyat olabiliyorsunuz. Benim öyle bir durumun oldu maalesef. 24.000₺ lik ameliyatıma ve 5 gün hastanede yatmama hiçbir ücret ödemeden sadece imza atıp hastaneden ayrıldım. Böyle zamanlarda çok daha iyi anlıyor insan özel sigortanın kıymetini. Tamamlayıcı allianz da bu ameliyata olur demişti, ancak 6.000₺ ek ödeme yapmam gerekecekti hastaneye. Modüler allianz tamamını karşıladı. Aklınızda bulunsun, ikisi bir arada çok daha avantajlı oluyor.