annevekizii günde 3 kere banyo yapıyor izin versem yüz kere falan yapar sürekli balıklarını alıp banyo kapısına dayanıyor aç aç diye 😂 17 aylık. Sadece akşam yatmadan önceki banyosunda keselenme ve şampuanlama yapıyoruz ama evet her gün mutlaka kullanıyoruz. Doğduğundan beri de hastalık harici her gün yaptı banyo bu zamana kadar bir sorun yaşamadık. Ama kışları her gün banyo yapsa bile iki günde bir kullanıyorduk şampuan