annevekizii benimki 2 yaşında yazın nerdeyse hergün yıkanıyor genelde hep şampuanlarım. Ama şöyle bizimki hassas ciltli atopik. Doktor tavsiyesiyle Bioderma nın sampuanını alıyorum hergün kullanabilirsin onu sorun olmaz demişti bana. Diğer şampuanları kullandıgımda her gün kulllanmıyordum