Gaybı yalnızca Allah bilir. Benim eşime sevgililik döneminde bir problemden doktora gidiyordu doktor asla çocuğun olmayacak evlenme vs dedi evlendiğim gece hamile kaldım. Hatta eşim ağlıyordu ben baba olamayacağım buna göre benimle evlen diye. Eğriyi doğruyu işini Allah bilir ol der ve olur böyle şeyler boştur.