Sksjsjjsks Çok teşekkür ederim❣️ Öksürük ve sırt ağrısı şikayetleriyle gittim. Tüm değerlerimde düşüklük ve hızlı kilo verme de vardı. Bu 1 senenin 6 ayını akciğer kanseri olduğumu düşünerek geçirdik. Adlandıramadılar, adlandırsalar yok edemediler. Ameliyat oldum, parça alındı, akciğerim söndü tüp takıldı. Berbat dönemler geçti anlayacağınız. Aldıkları parçayı üst merkez üst merkez diye diye 3 ayrı hastanede değerlendirmeye aldırdılar. Malign dedikleri an zaten yıkıldık. Kanser hastalarıyla pet çekimlerine girdim, neden buradayım diye sorduğumda KANSER EVRESİNE BAKIYORUZ, SIÇRAMA VAR Mİ BAKIYORUZ diye cevap da alınca okey dedim zaten. Kanser bu. Sonuç değilim, kanser taklidi yapan langerhans hücreli histiyositoz diye bir hastalık. Tedavi süreci 2 yönlü. Biri kemoterapi diğeri steroid. İkisi de kesin sonuç vermediği için şuan izlemdeyiz. Koah ilaçları ve kortizon kullanıyorum. 6 ayda bir zatürre aşısı olucam. Henüz 1 sefer oldum. Geçecek bir hastalık değil, bizim tek hedefimiz iliklerde hafif tutulumu var. Buna engel olmak. Sorduğunuz için çok teşekkür ederim🥰