minem3428 babamda da leke vardı sigarayı bırak dedi doktor kansere çevire bilir dedi ve babam bırakmadı yaptığı iş de boyacılıkta onun da etkisi olabilir leke kansere çevirdi bir de her 6 ay 1 sene de kontrole gel demişti ona da gitmedi siz siz olun mutlaka sigarayı bıraktırın ve 6 ay yada 1 sene de kontrole götürün kansere çevirse bile erken teşhis olmuş olur ben o zamanlar küçüktüm ama siz belli ki yaşınız var peşini bırakmayın