uffuu ilk 3 ayda 5 kilo vermiştim hamileyken sonra 10 kilo aldım ve doğumdan sonra tartıldığımda 8 kilosu vermiştim çok sevinmiştim ve bu emzirme sürecinde bir ara sütüm azaldı bende süt olsun diye denemediğim şey kalmadı ve o 8 kiloyu tekrar geri aldım ama çok şükür sütüm geldi şuan takmıyorum emzirme döneminden sonra veririm