ikiaslanannesi yaa yerim seni❤️ hiç unutmuyorum 1 aylıktı güneş. Bayrama denk geldi. Eşim evde. Güneş laktoz hassasiyetinden uyumadı ama 40 saat falan bende uykusuzum ve yemek bile yemedim. Yatak odasında bayılmışım yatakta. Eşim almış güneşi ayağında sallıyormuş ama güneş her ağladığında bende baygın halimle bacağımı sallayıp pışpış diyormuşum hatta bunu yaparken yan yatar vaziyetteyim. Eşim annemi ağlayarak aramış Beyza gitti diye🤣🤣🤣🤣🤣🤣