yirmiyedimayisdersin benim yaptığım değil ama başıma gelen bir şeyi anlatayım,bebeğim en fazla 20 günlük falandı ,ve kabız di. 2 gündür falan hiç yapmamıştı kakasını ,bizde başka bir ile hastaneye gittik ,çok erken bir saat olunca arabada oturuyoruz bekliyoruz , çocuk doktoruda kabızlığı için poposuna masaj yapmamı söylemişti bende açtım çocuğun bezini masaj yapıyorum ,bir anda kakasını üzerime doğru bir fışkırttı ,ben şok oldum ,eşim gülmeye başladı ve şey dedi ıyy telefonuma gelmesin dedi kolunu arkaya uzatıp telefonunu alacakken ikincide fiskirti eşimin koluna telefonuna ay çok kötüydü neyse heryeri temizledik çocuğu falan ben kendi üstümü iyi kötü sildim ama aksama kadar mecburiyetten o kakali elbiselerimle dolaşmak zorunda kalmıştım