Feyzosunannesi annemi daha yeni hastaneye götürdük geçmeyen adet kanaması ve çok yoğun löp löp kanaması vardı doktor rahim duvarın kalın ve kan baya dolmuş temizleme yapıcaz dedi kanama durması için cerrahi bir işleme alındı temizlediler kanama dursun diye 1 hafta sonra kontrole gidene kadar kanama devam etti az az gelerek öncesi kadar yoğun değil. Birde temizleme yaparken kist görmüşler kistin boyutu iyi fakat kötü huylumu bakmak için mr ve kan tahlilleri istedi bu hafta onları yaptırıcsz bir anda karşıma sizin yazınız çıktı bu beni korkuttu açıkçası inşallah kanser değildir Allah korusun Allah herkese acil şifalar versin ama doktor hiç o ihtimalden bahsetmedi acaba korkutmak mı istemedi süreci biraz sessiz yönetiyor