Feyzosunannesi çok geçmiş olsun benim de annem meme ca teşhisi almıştı bundan tam 13 sene önce. Hala hayatta tabii sancılı süreçler oluyor, gereken özeni göstermediğinde sıçrama yaptı karaciğer ve kemiklerine ne olur ihmal etmeyin. Evet ameliyat zor, annemin de göğüsü alındı ama sonradan çok iyi oldu sanki hiç hastalanmamış gibi hayatına uzunca bir süre devam etti. İlaçlarını kullanmayı bırakınca (ben artık istemiyorum bunları içmeyi bıktım demişti) sıçrama yaptı, ihmale gelmediği sürece üstesinden gelinebilir bir hastalık. Hem sizin hem anneniz için çok çok sancılı bir süreç Allah sabır versin ama tedavisini gördükten sonra hiç olmamış gibi iyi olacak inşallah. ❤️