mirooooo Deletedmom_182 evet bizimde öyle sürekli dolaşmak istiyor ama bunlarda kol yani😅😅😅 çok ağrıyor artık kollarım
mirooooo elf90 çok normal her bebiş eninde sonunda aynı hareketleri yapıyor yeterki sağlıklı olsunlar🥰