mirooooo benim oğlum da 4 ay 16 günlük. 4.aya girmeden başladı uyku düzensizliği gece her saat başı uyanıyordu ve memede uyuduğu için tekrar emzirerek uyutmak zorunda kalıyordum. 2-3 gündür gece 3 saatte bir uyanıyor şuanda ama bu ataktan önce gece boyu 2 kez uyanırdı. Gün geçtikçe düzelir belki ama ben bu atak döneminde gece her saat başı kalkmalarını biraz sinirle karşıladım o yüzden çok pişmanım keşke sinirlenmeseydim 😭 onun dışında dişleri kaşınmaya başladı, bazen ağzı akıyor ve ağlamaları arttı normalde ağlamadığı şeylere ağlıyor mızmızlanıyor. Sürünerek az ilerdeki oyuncağını alabiliyor. Oyun halısına koyuyorum istediği yöne doğru dönüyor. Bir de kakasını 5-7 günde bir yapıyordu artık 2-3 günde bir yapmaya başladı.