Prensesimmmasele gecmis olsun.
Doktorun biraf fazla abartarak seni korkutmus.
Acikcasi su an cok sinirlendim.
Bekarligimda2 kez torsyon(kangren) sebeiyle ameliyat oldum. Korkunç agrilardi.
Acilen ameliyata alinmistim.
1.ameliyatimda yumurtalik saplari kisaltildi, tekrarlanmasin diye.
2.ameliyatta yumurtaliklar rahmin arkasina sabitlendi.
Ve 2.amelyatimda yumurtalik kendi etrafinda 3 kez donmustu.
Ben yaklasik 1 sene sonra evlendim. Ve hemen hamile kaldim🤗
Tum bu surecler yasanirken, hicbir doktor bana senin doktorunun yaptigi olumsiz aciklamalari yapmadi. Ozellikle sordugumda bile, boyle bir ihtimalin oldugunu soylemedi.
Sen de oyle olumsuz seyleri kulak ardi et🤗