benimde 4 kistim vardı 2 sağda 2 solda toplamda bi tarafta 12 cm bi tarafta 10 cm. Tüp bebekle gebe kaldım. Kistlerimden biri hamileyken patlamış tüm yumurtalık duvarıma yayılmış iltihaplanmış neyseki kızıma bir şey olmadı. Ben sezeryan olurken kistlerimi de aldırdım zor bi ameliyattı çok ağrım oldu ama geçti inşallah. Korkmayın inşallah sizin ameliyatınız da güzel geçer. Patlamaz diye güvenmeyin derim ben güvendim patladı neyseki bebeğim etkilenmedi bu durumdan.