Minmini ben de yaşadım aynı süreci danışmanlık aldıktan sonra rahatladım o yüzden tavsiye ederim. Ben de çok yıpratmıştım kendimi. Oldu ha olmasaydı da ben elimden geleni yaptım kısmet değilmiş derdim. Emse de emmese de siz onun biriciği olacaksınız🙏