11 günlük bebeğim var , artık gerçekten çok üzülüyorum kendimi suçluyorum. Şimdi ben spinal anestezi oldum ve tam 7 gün boyunca şiddetli bas agriisi çektim her gün hastanede ilaç serum yedim fakat iyileşmesi 7 gün boyunca bebeğimi kucağıma alamadim cnku eğilip kalkamıyodm. Ve geçti .. 4 gündür emzirmeye çalışıyorum bebeğim biberona alıştı asla emmiyor inat yapıyor eliyle memeyi iktiriyor ee tabi haliyle sütte öyle cok gelmiyor , sagiyorum ikisinden toplam 20 CC çıkıyor veriyorum onu ama onuda anında içer içmez kusuyor çıkartıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.olmuyor.yani tutmuyoe memeyi Kasım Kasım kasılıyor … Başına gelen var mı ..