2dunya1blog Okuma- yazma probleminiz var çok açık ortada. Bakın bakalım ben ne yazmışım postunuza, önce haddinizi bilin . Daha tanımadığınız kişiye önce siz diye hitap etmesini bilmeyen ve okuma sorunu olan insanla münakaşaya girecek kadar düşmedim .😀