2dunya1blog korkma hiç bir şey olmaz. Öyle hemen şıp diye hamile kalınmıyor , hadi diyelim binde bir ihtimal tuttu oldu. Yine de bu kadar süre de o belirtileri yaşamazsınız. Adetinize az bi zaman kaldı diyelim , o zaman bu tarz çok nadir belirtiler ortaya çıkar. Psikolojik şu an bunların hepsi. İçiniz rahat olsun ve unutun 😘