Dondurmalikahve Habibicametodubai Ped takmayı sevmem (ama mecburum takmaya) tampona da güvenemem. Burcum yengeç boyum 161 kilom 49 gözlerimin rengi kahverengi teşekkürler
aise_kzn Hic denemedim çıkarıp takmayı ama hiç uğraşamam sanirim bende üşengeç tayfası ama bi beden küçük kilot kullanıyorum adet günlerimde 2 kilot giyiyorum ama 0 kayma ve o rahatsız his 0 oluyo 😄
bisenakillisinzaten Habibicametodubai kulodumun üzerine giyiyorum üzerine de boxer giyiyorum rahat oluyor kskskakka
aise_kzn Habibicametodubai yani bilindik molped az kalin ama yani kayma konusunda yazdim yoksa ped rahat oldunu savunamam