Kızlar pedi külotunuz üzerinizdeyken mi yapıştırırsınız yoksa külotu çıkarıp pedi yapıştırıp sonra mı giyersiniz? Kıl oldum ya su pedleere bi türlü doğru duzgun yapistiramıyorum. Kilotu çikarp yapıştırıp giydim oh cük oturdu. Bu arada ikizler burcuyum