smyr_123 Cumartesi öğlen 4te başladı ateşimiz. 38.3leri gördük. Doktorumuzla irtibat halindeydik. Acile yönlendirdi. Sabaha karşı eve 37.5la döndük. Bugün yine tüm gün hastanedeydik. 38.7lere çıkmıştı ateş. İnfluenza A virüsü pozitif çıktı. Aynı zamana orta kulak enfeksiyonu başlangıcı dedi doktor. Alerji nedeniyle hastaneye gittik ve sanırım orada o kadar ateşli çocuk arasında beklerken kaptık biz de virüsü. Hastaneler dolup taşıyor.. Allah yavrularımıza acil şifalar versin. Gerekmediği sürece çocuklarınızı hastaneye götürmeyin.