smyr_123 çok geçmiş olsun🙏🙏🙏 mutlaka bir doktora gidin. Ben salgından dolayı hep tetikteydim. Oğlum 5 aylık çok şükür 🙏🙏🙏💙🧿 cuma günü kucağımda uyurken biraz huzursuzlandı, ateşi olduğunu fark ettim biraz hemen götürdüm doktora. Genel tablosu çok fena olmadığı için doktor konduramadı ama ben zorla domuz gribi testini de istedim ve influenza a pozif çıktı😢 hemen ilacına başladık. 3 ilk gün çok zor geçti ama şimdi biraz rahatladı şükür🙏🙏🙏 hastanede eczanede salgının çok yoğun olduğunu söyledi ki ben evden bile çıkartmıyordum kapmış ama nasıl kaptıysa🤷♀️